سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 87 تیر 5 , ساعت 9:51 صبح

نام : حمید رضا
نام خانوادگی : محمدی
تاریخ شهادت :  3/5/1367
محل شهادت :  اسلام آباد ، عملیات مرصاد
شهرستان :  کوهدشت

در سال 1344 در روستای گنجینه ضرونی از توابع شهرستان کوهدشت در دامان مادری با تقوی متولد شد و به سرپرستی پدری بزرگوار تربیت و پرورش یافت. در دوران کودکی تحصیلات ابتدایی خود را در روستا سپری کرد و در این ایام به کمک خانواده اش در امر کشاورزی همت می گماشت. ایشان برای ادامه تحصیل راهی شهر کوهدشت شد و بعد از طی دوران راهنمایی  به محض اینکه در خود توان گرفتن اسلحه را دید سنگر تحصیل را رها کرد و به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و به عضویت رسمی سپاه در آمد و خود را ملبس به لباس  آقا ابا عبدالله الحسین (ع)  نمود . شهید حمید رضا بیش از 6 سال مخلصانه جنگید و به قلب دشمن یورش برد و سرانجام سرافرازانه مانند دیگر شهدای صدر اسلام در تاریخ 3/5/1367 در عملیات مرصاد توسط منافقین کور دل به سوی عالم علوی هجرت نمود و به فیض والای شهادت نائل آمد.
شهید ابراهیمی فردی شجاع و دلیر به علت رشادتهایی که از خود نشان داد در سمتهای فرمانده گردان علی ابن ابیطالب بوکان ، فرمانده محور عملیاتی سر دشت ، فرمانده گردان جند الله مهاباد ، معاونت عملیات مهاباد ، معاونت گردان خط شکن محبین ، فرمانده گردان عاشورا و فرمانده محور عملیاتی لشگر 57 ابوالفضل (ع) مشغول فعالیت شد و به هدایت نیروهای بسیجی در امر عملیاتهای آفندی و پدافندی پرداخت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ